Min underbara vän

Dagen började så satans bra men gick neråt, sprang av det på träningen o nu är jag helt slut men lycklig. Ibland hatar jag tonårslivet, när känslorna går upp och ner. Men men en dag ska väl jag med bli stor :) helt slut på kvällarna och sover när jag kommer hem från skolan. Sover runt 9 timmar så fattar inte vad felet är, men lika glad är jag för det ... men gladast är nog räven. äsch godnatt tramsiga sara!
Sänder många tankar till min fina vän matilda idag! för ett år sen satt vi tillsammans här hemma med ett gäng grabbar. Då hennes mamma ringer och säger att dom hämtar henne för hon ska hem. cirka 30 min senare ringer min telefon, jag hör en krossad vän som stor tjuter och orden jag hör är : han är död, sara han är död.
Du är min allra trognaste vän och du är stark och jag finns för dig alla 24 timmar på dygnet. Styrke kram till dig min fina!

<3

Kommentarer
Postat av: matilda

åh gumman jag blir tårögd! tack för allt, du är underbar ska du veta! och jag kommer alltid finnas för dig också, vad som än händer. jag älskar dig otroligt mycket, så jävla bra är du ska du veta! och tack igen, tusen tack till dig! <3

2011-09-14 @ 21:59:48
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0