som den kvinna jag är

skolan var slapp, för jävlig och underbar haha inte mer om det. Tog bussen in till kalmar och min käre tandläkare. 4a månader kvar med tandställningen och jag börjar min nedräkning! sedan hem och som den kvinna jag är så var jag och skitade ner mig på återvinngen med min älskade pappa. Hem och fixa käk sen ett snabbis möte i stallet. Tog sedan snål skjuts av peter ner till stan. Miljötränat Xet och vandrat med min fina vän Cornelia. Go kväll!
helt okej skolfoto för en gångs skull
kommer lite bilder från helgen
den hunden fick rena rama jul aftons middagen, elr lättare sagt hon tog för sig både det ena o det andra när ögonen var stängda
en helt fantastiks och välbehövlig helg! love you;*
daniel har världens bästa rum - fast hans golv är gjort av kläder och jaa. haha jag har bidragit med en del kan jag ju säga men. han är värre än 3 fjortisar i samma rum haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0