vi har det så bra!

efter denna resan är det obeskrivligt hur vi kan klaga på livet. och om vi klagar på livet vet jag inte vad polackerna gör.... allt har varit så intressant att se där, men det sätter sig som en kniv i hjärtat att se hur dom har det. o då ska vi inte prata om konsentrations lägret. Under hela resan har jag varit tom på ord och känslor, men nu börjar man förstå vad som hänt och tårarna kommer. Ska försöka förklara resan med bilder
det gungade så in i.... på vägen till polen. Så vi låg ute på däck. Själv hängde jag över däck några gånger och spydde. värre överresa får man leta efter
bussen på onsadags morgonen
jag jonna och matilda fick ett grymt hotellrum. menar det var inte alla som hade två toaletter, platt tv och feta sängar på rummet :)
nice syn!
men ludde vi fick ju inte köpa några droger i polen!!
i Westerplatte, där sköts dom första skotten vid andra världskriget
detta var för att hedra dom unga soldaterna
månsen o jag framför soldaternas hus
aldrig mer krig
vem om inte linus säger: sara sara ta kort på mig när jag är här uppe... fjolle ;)
tycker det liknar min fina pojkvän i sin epa... elr?
Stutthof
skosulor
sängarna, o inte låg man en och en inte, kanske 10 pers i varje säng. man blir ju tårögd...
deras sjukhus
gas kammare
la även min ros där
där tog det slut
¨
detta fältet var fullt av baracker där polacker och judar slavade
Gdansk
vi blev visst väskpassare...
en galet bra resa måste jag säga! nu ska jag duscha, sova och packa om för att åka till daniel imorgon. Puss på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0