göteborg

2012 götborgs utställning är en tävling jag kan leva på länga och berätta om och om igen! Pga min höft så kan jag ju tyvärr inte springa. Så jag lånade in hundar till torsdagens och fredagens tävlingar.
Torsdagen lånade jag Natalies Pomeranian Ice - underbar hund!
Vi slutade två och kvalade till Sm
När vi kom ut ur ringen och vi visste att vi var bland dom fyra så mötte jag Ice ägare och hennes glädjetårar sprutade! då fick jag hålla emot mina egna tårar, sån jävla lycka och stolthet rent ut sagt!
Fredagen lånade jag en Chinese Crested powder puff. vem  i hundvärlden har träffat en chinese som är glad HELA TIDEN. Carlos hade ett underbart temprament och även vi slutade två
TACK alla ni som ställde upp för mig, och jag fäller en tår nu av glädje. FASEN VILKEN HELG vem anade detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0